Från Thailand massor av nytt

Jag har två nära och kära som är ute och snurrar i och omkring Thailand för tillfället och har idag fått nyheter från båda. B1.s veckomejl kom idag med information om de senaste dagarna och tur är det för jag hade börjat bli lite orolig. För tillfället har jag den andra resenären, en kusin vitamin, online på msn och får höra lite nyheter därifrån också. Skönt att höra av dem då och då faktiskt, så att man vet att allt är okej. Ja, jag är lite hönsmammig av mig! Fast det är ett karaktärsdrag jag är lite glad över att ha, då det blir mindre och mindre vanligt med människor som bryr sig om andra... Tycker ni inte, eller är det bara något jag personligen upplever!?

Jaha, från min lilla håla kan jag rapportera att tvätten är tvättad, torkad, ihopvikt och upptagen från tvättstugan. Diskussionen om PnP är startad och i full gång... Gäller bara att orka hålla igång den nu samtidigt som man har en massa annat att skriva, läsa och fixa. Annars är det planerat för att fixa egna köttbullar från scratch idag... Det är J som har fått för sig att han till och med ska mala ned köttet, så det är helt och hållet från scratch. Inget fusk med färdig köttfärs här inte... ' ska det va så ska det va' - liksom. Hmm, gissningsvis blir det köttbullar i natt någon gång, då jag fick information om att hans vapendragare i LotRo dök upp precis i detta nu. Tur att jag har mina karelska piroger upptinade i kylen... haha!

//D.D\\
... som nog ska fylla på kaffemuggen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback