I brist på annat

haha, vilken dålig rubrik på mitt inlägg, men det var verkligen i brist på annat... Har extremt svårt att komma på något vettigt att skriva som rubrik, då det jag har att skriva mest bara är svammel. Ytterligare en dag som jag bara sovit bort och ändå sitter jag här och hoppas att timmarna ska gå fort så att det blir legitimt att gå och lägga sig igen. Ja, jag är extremt trött - jag vet! Ska iväg och storhandla om en halvtimme också, vilket endast kommer resultera i att jag glömmer hälften. I och för sig är det inte så dumt att glömma hälften heller eftersom pengarna inte räcker till mer än hälften. Hahaha. Så kan det gå när båda i hushållet är studenter och den nyblivne studenten inte riktigt tänker på att ekonomin är lite skral... Personligen hade jag planer på att komma iväg till frissan den här vecka eller nästa, vilket är välbehövligt, men de pengarna får nog gå till sådana där nödvändigheter som mat istället. Trist, men dagens sanning!

//D.D\\
... vars mus måste laddas nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback