I lurarna på //D.D\\

Ligger och lyssnar på Faller fritt som i en dröm av GW Persson för tillfället. Har haft ljudboken hemma i flera månader, men inte hunnit med. Nu tog jag mig tid till att början i alla fall. För jag bara orkar inte med egna studierna av vissa anledningar. De får vänta till någon annan dag, då jag känner att jag har "råd" med det... Ja, jag är lite irriterad över vissa saker och så vidare, men tänker inte gå in närmare på det. Av den enkla anledningen att jag lätt blir onödigt arg? irriterad? Eller vad man nu kan kalla det!?

Nåja, back to the sofa and GW!!

//D.D\\
... som i alla fall försöker kontrollera sig när det behövs!

Kommentarer
Postat av: leopardia

god natt så där iallafall halvin på natten :)

skulle bara hojta att jag skrev fel mailadress i mitt inlägg, eftersom sån är jag... ifall du nu skulle få för dig att haka på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback