Japp, jepp, joho, javisst, jajamen

Jag är vaken... no need to ask! Vaken och dessutom känner jag mig pigg som attans rackarn. Det här börjar likna surrealism endast! Faktum är att jag redan funderar på förberedelser för lunch kring tolv, då jag misstänker att båda nattugglestudenterna i detta hushåll fortfarande är vakna då. J har fastnat på sista kodsnutten i sin inlämning i Java och jag har fastnat i en vild Austen-diskussion. Mmm, den som jag tjatat om ett par dagar nu - ja! Var tvungen att räkna och vi är härmed uppe i nästan 60 inlägg och det på mindre än två dygn. Sanslöst, men helt sant. Ja, men jag skrev att det är surrealistiskt endast... och ja, det är från Kristet (om du nu tycker att uttrycket kändes igen!?) Nog med mitt svammel för tillfället, då det nog är dags för vätskekontroll för min del. Dock inget kaffe eftersom det extra starka kaffet som inköptes sist vi var iväg och handlade skadar min mage mer än nödvändigt; invändigt också dessutom... *skratt* Hrm! Skärpning...

//D.D\\
... som ska leta upp skärp och skärpa sig en aning till nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Soffi

Dricker med extra stark kaffe och har fart runt som jag hade en duracellkanin uppkörd på nåt olämligt ställe hela morgonen:) Ha en bra dag!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback