Men hallå!?

Den där Bullockfestivalen var ju inte förra veckan!!! hihi Den fortsätter denna vecka och idag klockan nio är ytterligare en sådan där måste se film med henne; YaYa-flickorna! Innan dess är det det nyblivna obligatoriska dansprogrammet klockan åtta. hehe Hursa om jag hittar några nya favoriter i den här omgången? Det kommer ju säkerligen att variera under programmets gång, men det är därför jag måste vara med och dokumentera själv hur jag tyckte och tänkte så här i startgropen. Lillstrumpa håller sig ifrån att välja ut favoriter har jag förstått och det är helt okej det med... För så brukar jag väl egentligen göra också - tror jag!? hmmm...

image90


För övrigt har jag inte alls lyckats läsa så mycket jag hade planerat för idag, så det får bli till att sätta lite superspeed på läsningen fram till tv:ns erbjudanden startar ikväll. Supermätt är jag också då vi precis fått i oss den tidigare nämnda måltiden. Mumsigt like always! Får bli lite clementiner, eller om det är mandariner, och digestive cookies lite senare till programmet och filmen. Promenad blev det endast en liten idag ... suck Vi måste verkligen skärpa till oss här hemma med motionen! Fy skäms på oss!!!

//D.D\\
... lånat bild från filmens officiella sida...
Check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback