Off the 'todo'-list

... med litteraturhistoria, språkhistoria, lingvistik och halvt om halvt språkfärdigheten. Morgonpromenad, frukost och tvättning är också kirrat. Vad härnäst? Jo, tro det eller ej, men det ska bli vårstädning av badrummet! Ialla fall någon gång under förmiddagen. Just för tillfället sitter jag ju och skriver här *hihi* Mmm, disken är fixad ur maskinen också, vilken sedan blev påfylld av ny smutsig disk. Vill försöka hinna med att få undanstökat i köket också idag, så att de nya gardinerna (som för tillfället ligger i tvättmaskinen) kan komma upp. Så fina och våriga att man blir alldeles vårprillig!

Annars? Ja! *stort flin* Jag fick söla med B1 också, som befann sig i Bankok nu. Han ska röra på sig snart igen fattade jag det som, men han utlovade ett mejl till storasyster någon gång under veckan... så jag får hoppas på att det kommer. Men skulle det komma först nästa vecka så gör ju inte det något heller *flin* Det går ju inte att spendera varma och soliga dagar inomhus vid en dator! *blink, blink*

Nehe, nu ska jag slå ihjäl en halvtimme med lite stolthet och fördomar... och en kopp kaffe till det!

//D.D\\
... who most certainly will be back shortly!


Kommentarer
Postat av: leopardia

jag såg att jag hade filmen lady C's älskare i hyllan, haha och nej, det är inte porr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback