Oönskat krångel på hög nivå

Uni har ändrat rutiner, vilket innebär att även programstudenter ska söka till varje kurs från och med höstterminen. Ok... kul att vi fick veta det i tid i alla fall. Brukar ju vara så att vi distansare för det mesta glöms bort eller blir ihågkomna precis i sista sekunden. Lite mer framförhållning denna gång, men krångel har det blivit. För en vecka sedan gick det i alla fall att välja den kurs min klass har planerad enligt studiegången, men nu är den spårlöst försvunnen. De damer som satts på att hjälpa oss studenter via telefon och mejl i stort sett idiotförklarar oss när vi hör av oss och det har blivit problem; "loggar du in på rätt sätt?" osv. Grrr! Nu har det i alla fall börjat hända saker, så kanske att vi hinner att anmäla oss i tid. Det är ju ändå tre veckor kvar, men vi vill ju ha det gjort så att det är gjort. Du hänger med i min tankegång där va?

Nu ska jag fortsätta övervaka matlagningen; det blir kyckling regularis med stekt potatis och sallad a la //D.D\\ idag. Ja, salladen är min skapelse... Resten står J för - för säkerhets skull! hehe För jag är långt ifrån någon mästerkock, men är det något jag kan så är det sallad! Den sallad som inte smakar superbt... är inte en av mina sallader. hehe

//D.D\\
... som måste fokusera lite på studierna också iek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback