Post och telefonsamtal

Det har varit både viktiga mejl, snigelbrev och telefonsamtal som skickats, gjorts och mottagits idag. Allt mellan tvättning, tumling och torkning. Sedan har jag fått balettat mig fram bland alla spackelspadar, gipshinkar osv. som legat lite överallt och ingenstans i hallen under dagen. Fast nu är det fixat! hihi Lite slipning och så kvar innan jag kan gå lös med pensel dock, så det blir inte förrän någon annan dag. Gôtt känns det i alla fall!

image92


Studierna går det mindre bra med idag och jag blir faktiskt lite stressad och irriterad över att jag inte kommer något vidare längre fram i Hedge. suck Inte ens klar med det första av de fem kapitlen, men det kanske beror på att jag är så övernitisk med mina anteckningar!? Ska välja bort att notera saker tror jag för nu... så kan jag återkomma till det senare när det finns tid till det. Nu är det dock dags för utfodring av min snickare.


//D.D\\
... says c y'all later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback