Struligheter stoppar inte //D.D\\

Skam den som ger sig säger jag bara! Har suttit och försökt logga in för att uppdatera mina läsare i flera timmar nu... Äntligen! Och nu  har jag ju naturligtvis glömt hälften som jag tänkte svamla om tidigare. Haha. Jo! Gissa om jag har fått sova ut nu? Har inte full koll då jag verkligen varit som i dvala, men minst ett dygn... Hela dagen igår då i stort sett, så min fredag försvann. Idag var det J.s tur och han vaknade inte till liv förrän - nyss. Men när det väl går att sova då måste man fasiken till att sova...

Nåja, annars är det fullt upp med studier igen. Förstår inte hur det kan tvärvända som det gör, då jag kände att jag låg nästan före för bara ett par dagar sedan. Nu känns det som jag ligger efter i planeringen... Skumt! Men, men, det är väl bara att ta sig i kragen och lägga ned ett par timmar här i helgen. Det är ju inte som så att jag har något helt annat inplanerat - annat än studier - i ett par veckor framöver. Ja, trots att det är påskhelg nästa helg... Fast då ska vi i och för sig ta oss till svärföräldrarna, vilket det var ett tag sedan vi hälsade på. Inte helt fel att träffa dem igen faktiskt! Ja, jag hör till den kategori av människor som faktiskt tycker om sina svärföräldrar! *ler*

Hmm, åter igen ett inlägg om sömn och studier... fast vad annars kan det bli när man är student!? Haha. Festande kanske, men det har varit lite dåligt med det för min del den senaste tiden. Vilket i och för sig bara är bra för min såriga mage... så att den får tid att läka lite. Ska bara försöka se till att stressa lite mindre också, så att magsyreproduktionen minskar... Vore en fördel!

//D.D\\
... som ska glysa på tv ett tag - tror jag!

******************************************
HUH! Blev utkastad under tiden jag skrev!? Tur att jag är smart och ctrl+C.ar
innan jag förhandsgranskar varje gång! Ett tips till er andra som förlorat ett
eller ett par inlägg pga strul!



Kommentarer
Postat av: Sneaker

Oh, man tackar, man tackar. Ska lägga ditt knep på minnet tills nästa gång. Man kan ju bli galen för mindre *S*
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback