Sweetness!

Nu har jag fått in mina keywords - finally! Har under de senaste tre timmarna även fixat ihop lite svar/information till två delfrågor på hemtentan och har fått lite blodad tand. Fast "åh, vad synd att jag måste slita mig från datorn för att fixa mat och sedan göra mig i ordning inför kvällens nöjen". flin Ja, det är bara ett par timmar kvar innan jag ska iväg till en vän och ta en fika innan vi drar iväg på ljusparty. Till det måste kaoset här hemma i lägenheten räknas in också. Kaoset som blivit av min kära sambos renoveringslust vill säga. Det har förvandlat vår hall till den mest dammigaste hallen jag skådat på bra länge. Superkul när man tänkt klä sig i sin svarta klänning, svarta leggings och så... Tack, tack! Det måste alltså dammsugas som bara den innan jag ens kan börja fundera på att göra mig i ordning. Shit vad jag börjar känna mig sådär ofrivilligt tidsoptimistisk (läs stressad) nu... gaaaah Ja, för en av J.s polare har ju bestämt sig för att komma hit efter jobbet idag också och gissningsvis kommer han precis lagom för när jag skulle behöva springa omkring allt mellan hel- och halvnaket tillstånd och göra mig i ordning. Inte bra tajming alls, men... what to do?

//D.D\\
... am about to lose my mind!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm, jag blev lite sur på Simon igår em, så jag gick och la mig, och då somnade jag. Vaknade kanske vid 19-20. Vi kirrade käk, glodde film, och sen sov jag igen.

Postat av: leopardia

nu kan jag surfa igen och här såg det nyrenoverat ut här oxå. snyggt. och du och jag ser ju likadana ut (gjorde just boknördstestet)
ha så kul på ljuspartyt!

2008-03-28 @ 20:22:13
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback