Tack Helena!!!

Tio i ett idag fick jag svaret på min undran... Tack så hemskt mycket Helena för att du berättade för mig att programmet jag eftersökte var ju Floorfiller! Hur kan jag ha glömt det namnet egentligen? Påminner ju om den där låten med samma namn, eller den har i alla fall det ordet i den, som inte alls fyllde dansgolvet när jag var ute. Snarare var låten en floorkiller för det tog inte många sekunder in på låten förrän det var sånär som helt tomt; bara danstoken //D.D\\ med sällskap kvar. hehe Det ska mycket till för att jag försvinner från dansgolvet när jag väl tagit mig dit. I baren eller på dansgolvet är det som gäller för min del när jag är ute, dvs. antingen eller... Mycket sällan att jag kombinerar de två sakerna. Jag har en tendens till att fastna på ett och samma område när jag är ute på krogen. I baren för att jag fastnar i någon intrikat, intressant och/eller invecklad diskussion. På dansgolvet för att jag kommer upp i ett sådant tempo och en sådan high att jag inte kan slita mig. Passionerad kanske är ett nytt beskrivande ord för mig som personlighet, eller!? Nah, jag överlåter det till mina medmänniskor att beskriva mig som de känner mig... För det varierar ju allt eftersom vilken person det är som beskriver mig.

//D.D\\
... tacksam som fasiken för svaret Helena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback