Två själar, en och samma tanke

Tänkte skriva ett litet inlägg om Let's Dance, som jag för övrigt inte har tittat på en endaste minut - förrän igår kväll! Jag har dock fått lite uppdateringar av Lillstrumpa då och då eftersom hon följer serien och har gjort sedan det började... Har du väl? Nåja, hursomhelst så var jag inne på tjejblog.com för att hitta lite nya och roliga bloggar att läsa. Trillar på en blogg vid namn vanten och hittar dessutom ett inlägg som säger allt jag hade tänkt skriva, så jag hänvisar till Emelie och hennes blogg för denna gången... Fast återkom gärna och kolla min blogg för nya uppdateringar senare under dagen också! Har tänkt pula ihop det där collaget från Mysts resa mot femtio och lägga upp här under helgen bl.a. och så är det andra bilder som utlovats som också ska försöka hitta sin väg till publicering... Innan dess ska jag dock iväg på påskmiddag, eller säger man lunch?, hos Farmor Anka om ett par timmar så nu ska jag börja fundera på outfit och sedan börja göra mig i ordning. B2 hämtar upp mig på vägen från sitt hem i Uni-staden om less than an hour and a half. Bäst att röra på dö'fläsket med andra ord, så han slipper vänta på mig!

//D.D\\
... som blivit tillfällig länkmaniac!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nix. Jag missade de första 2-4 kanske. Men sen började följa av två anledningar: Karl-Petter och Tina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback