What's in a headline?

Haha... vadå skadad från litteraturen? Det är länge sedan vi var inne på Romeo and Juliet nu, men ändå har jag kvar språket och dess form i huvudet. Och en del repliker också dessutom. Hahaha. Börjar känna mig lite smågalen, men det är väl så det blir ibland. Kanske att jag har det lite för lugnt nu och blir rastlös? Inte vet jag, men känns rätt skönt att ha möjlighet att göra annat än plugga nu om dagarna också. Det är visserligen lite för mycket fokus på sömn för tillfället, men... Sova är skönt och har man tillfälle att sova då ser man till att göra det!? Skulle inte du göra det om du fick chansen?

Nej, nu ska jag slå på en inspelad föreläsning... eller inte! *flin* Vi ska ge oss ut på kvällspromenad!! Yay!

//D.D\\
... kilar iväg och fixar på sig mössa och vantar för kylan där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback