bankärende och gottis

Tog en sväng in till gråa centrum idag... Mest för att vi var tvungna! Det var någon som var lite nyfiken på hur min bankdosa såg ut inuti, så den blev blockerad och allt möjligt häromdagen. Hrm. Var inne och bytte ut den så att jag kunde fixa med lite pengabekymmer idag; innan det var försent. Sedan tvingade jag med J in på biblo igen. Lämnade in HP som jag läste ut häromdagen och hämtade hem de två sista delarna. Härligt, härligt. Jag menar, jag har ju absolut inte läsning så det räcker för den delen. HaHa. Vilket påminner mig om att jag har Flyga Drake och Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini på kö också. Fick låna av en kurskamrat, så jag kanske ska försöka läsa ut dem tills vi ses i slutet på nästa vecka. Hmm. Eller så får hon vänta till i januari eller när det nu blir närträff nästa gång. Ja, sedan hoppade vi in och såg till att vi fick hem lite gottis för en billig penning ... till ikväll. Vi planerar tv/film-kväll nämligen. Have to unwind!

//D.D\\
... ska allt annat än 'unwinda' nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback