ett par rader

Från mitt hem där röken ligger tät... J lagar mat och eftersom det vi saknar efter renoveringen av köket är en fläkt, så kan du ju tänka dig!? Kanske. Hursomhelst så kommer det bli supersmaskig mat idag eftersom det är hans underbara köttfärssås som står på menyn. Det var länge, länge sedan vi åt det och jag längtar. Magen knurrar medhållande också, så bara att konstatera att det är smaskigt! Läsningen av romanen har inte gått alls, då jag hittat på en massa annat roligare... Studier för det mesta, men även en liten frest på översättningstestet jag beställde hem för flera månader sedan. Gissningsvis har det gått ut, men jag kör på ändå.

//D.D\\
... ska söka rätt på sin goding någonstans i röken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback