manic panic

Vet inte varför jag stressar nu egentligen för jag ligger före med de flesta uppgifterna, både i svenskan och engelskan. Ändå stressar jag på som jag vet inte vad jag ska likna det vid. Kanske att det är min vetskap om att det kommer komma en setback-vecka här snart igen, vilket hör till vanligheterna när det gäller mig. För nu rinner smartigheterna bara ur mig och jag blir helt förvånad över att jag bara gör saker... och det blir rätt också!? Chockad! Har gjort förarbetet på den fjärde lingvistikuppgiften nu, så att mina gruppkamrater inte behöver göra annat än reflektera kring mina svar, ändra eventuella misstag jag gjort, fylla på med lite egna reflektioner osv. I'm manic!

//D.D\\
... tutar vidare!


Kommentarer
Postat av: leopardia

hua, jag sitter oxå och väntar på tentaresultat, dock ligger jag INTE före med läsningen ;)



hittad det här om det är nåt för dig...

http://enbokomdagen.blogspot.com/2008/11/julklappspse-large.html

2008-11-12 @ 18:46:28
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback