maratonläsning

Idag blir det en hel del läsning för min del, då jag har en fem böcker hög trave att gå igenom idag; mer eller mindre. In the Skin of a Lion är väl den som känns mest bråttom med, då den ska in om ett par veckor. Ja, jag vet... veckor, men jag måste ju analysera den utan och innan för att hitta något vettigt keyword och det är inte det lättaste. Känner inte av boken på samma sätt som jag gjort med de andra. Vilket inte är konstigt, då man inte kan gilla alla böcker man läser. Måste dock sätta mig ned med full fokus på läsning... Fast känner jag mig själv rätt är chansen för extra många inlägg stor idag. Blir så tråkig att sitta med bok efter bok efter... You get the picture!

//D.D\\
... försvinner in i litteraturens värld en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback