mellan burk och burk

Nu har jag slutat pendla mellan dator och tvättstuga; eftersom tvätten är upphängd och slängd i tumlare. Där kan den sköta sig själv ett par timmar, vilket den också har gjort redan... Nej, nu pendlar jag mellan min egen burk och passagerarsätet vid J.s burk. Den här gången är det programmering som är på tapeten och inte Excel - som tur är! Vi minns väl alla de förbannelser som hävdes ur mig här på bloggen för någon månad sedan!? Burr... Nu är det dock lite roligare att sitta och spåna, men krångligt lik förbaskat. Med andra ord agerar jag bollplank idag istället för att syssla med mina egna studier. Rätt skönt med lite omväxling, som ändå håller hjärnkontoret i trim.

//D.D\\
... som kallas på för bollplankning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback