mitten på veckan snart

Imorgon är det mittersta dagen i veckan och det känns redan som om det vore söndag. Hur trött och sleten kommer inte jag att vara på söndag då? Usch, det har verkligen varit en otroligt studiefylld vecka nu och mer verkar det bli. Måste verkligen komma igång både med C-uppsats och examensarbete, vilket jag redan hade tänkt ha en inledning osv. på. Eller åtminstone läst in mig en massa på, men den hög med böcker jag lånade hem redan i augusti har inte kommit fram förrän nu helgen som var. Inte bra, inte bra! Litteratur till både litt.delkursen och till C-uppsatsen borde jag ha kommit igång med också, men det har heller inte hunnits med... Suck. Det är stressigt värre nu, som du märker!

//D.D\\
... vill ha julefrid!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har :D!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



Blir du medlem på båda sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



Ha en fin kväll nu!

2008-11-19 @ 19:57:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback