roligt vs. mindre roligt

Gårkvällens tv-inslag var samtliga otroligt roliga! Intressant att den sista stand up showen (från 1991!) och dess ämnen fortfarande var något sånär aktuella. Har inte samhället kommit längre på sjutton år!? Hursomhelst bjöd gårkvällen på otroligt mycket skratt och det var skönt att få något att skratta åt. Kan inte påstå att det har funnits så väldigt mycket att skratta till i vår tillvaro den senaste tiden nämligen... Ja, vilket gör att jag direkt kommer in på det mindre roliga. Idag ligger jag däckad med migrän (igen!) och det kan jag troligtvis tacka min energiska - på gränsen till maniska - vecka, antar jag. Skulle egentligen ha kommit ut på promenad med far, men huvudet kräver omsorg. Blir ryggläge på soffan och istället för att läsa (Harry Potter-boken) för egen maskin blir det att lyssna på ljudbok med GW.s Faller fritt som i en dröm ... Fungerar det med - förutom att jag somnar ifrån den när jag slappnar av tillräckligt. HaHa. Uppläsaren Peter Andersson har en sådan lugnande röst att jag sövs...

//D.D\\
... återgår till ryggläge och återkommer med nya blogginlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback