rusning...

Har det inte varit vare sig från min eller mina läsares sida här i bloggosfären nu i helgen. Tvärdäckade till filmen enligt J. Vaknade med ett ryck efter jag vet inte hur länge och ropade ut "Nej, jag vet inte!" Och jag vet fortfarande inte... Inte vad jag drömt om, inte något... HaHa. Jag befinner mig lite smått i en dvala full med ny information och ny kunskap, så jag borde ta en liten avkoppling här nu och sätta igång med nästa HP-bok. Var iväg på en långpromenad igår och gick förbi biblioteket och lånade den plus ett par böcker som jag kanske kommer skriva C-uppsats på/om. Beror helt på vad jag kommer fram till... Måste bestämma mig för en... eller två... och sedan får jag ta och köpa den/m. Måste nog läsa en och samma bok bortåt ett tiotal/tjugotal gånger för att få fram bra saker till uppsatsen. Jag måste mao kunna hela boken utan och innan. Gäller att ta en bok jag inte tröttnar på fort alltså!

//D.D\\
... tar lunch med nudlar och Potter på menyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback