stå upp ikväll!

Snart dags att bänka sig i tv-soffan med sambon för tvåans temakväll; Stand Up! Blir två shower inspelad på Raw i Stockholm till att börja med. Sedan kommer det en show som heter The Axis of Evil Comedy Tour, som är med en amerikansk-arabisk komedigrupp och fokus på världens (hrm, kanske främst USA.s?) bild av araber sedan elfte september. Ja, Chris Rock's nya (?) show Kill the Messenger kommer senare ikväll också och det är väl först och främst den som lockade till en början! Vi får se om de andra inslagen också håller måttet eller om jag är tvungen att dissa något/någon imorgon...

//D.D\\
... har inget vettigare än "hej så länge" att komma med 


Kommentarer
Postat av: Miss Heart

Gud va skönt det lät. Minns inte en lördag då jag kunde slappa så. Jobbar alltid helgerna och de helgerna jag inte jobbar så festar jag eftersom man måste underhålla sina vänner:P Vad har du annars för dig?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback