vintern blev till höst

Ja, snön som vräkte ner i måndags fick inte ligga kvar många dagar inte... Det ligger bara några få små högar med grådassig snö kvar ute på gatorna nu. Jag och J var nämligen ute på vår dagliga tänkarpromenad för en stund sedan. Känns så dystert jämfört med hur det var på vår promenad i tisdags. Ja, våra humör var på topp idag dock! HiHi. Fast jag är rädd för att det kommer att kännas mindre positivt här framöver om det inte kommer mer härlig snö snart. I alla fall till jul vill jag ha snö... Åtminstone snö i år, så att det blir något som blir bra med julen. Ekonomin hänger som ett tungt grått moln och gör allt inför julen så dystert. Allt kostar ju... Men jag längtar i alla fall och jobbar på som en galning för tillfället så att jag verkligen kan slappna av och känna av julefriden i år. Det behövs!

//D.D\\
... som fortfarande läser in till tentan som kom ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback