ännu en dag i studiernas tecken

Fast jag varvar studier med tvätt och promenad nu på förmiddagen! Är precis på väg ut med både tvätt och promenadskor fast min kära sambo (som ska med!) har fastnat på något strul med Exceluppgiften. Konstigt!? Nej, det hör till vardagen i vårt hushåll för tillfället och gissa om jag längtar efter att han ska bli klar med just denna uppgift? Sedan följer visserligen en som är baserad på Access, som dessutom ska baseras/kopplas till den i Excel... Hmm... Det får vi ta då! Nu är det tvätt och promenad som gäller först och främst. Sedan blir det litteraturteori, applied keyword och lingvistik som gäller. Allra helst får det gå undan då jag är sugen på att ta en spelkväll med sambon ikväll... Tror ni han går med på det?

//D.D\\
... siktar, skjuter - it's a hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback