dagens första

Inte blivit av att jag skrivit idag, då jag haft fullt upp med en del annat. Sov till över tolv bland annat, vilket gjorde jag att vi bommade tiden vi bokat för tvättning. Fick bli en ny på fredag; roligt fredagsnöje!? Sedan har jag hjälpt J att få igång his train of thoughts på några av uppgifterna. Det blev lite fridag igår eftersom vi spelade en hel del Resident Evil och kollade film mest hela dagen. HaHa. Fast det behövde vi alla tre (jag, J och Kusinen!) tror jag. Nu är det sen matlagning och -ätning som gäller, men potatisgratängen och det mesta av köttet fixade vi klart igår. Har två skivor karré (tack Mamma Mu!) som ska stekas på lite och brussels som ska kokas lite. Annars är vi så gott som "good to go!" med vår söndagsmiddag som intas på en onsdag. Hmm...

//D.D\\
... kämpar vidare med sin stressmage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback