halvt om halvt tillbaka

Nu är jag nästan tillbaka från mina innedagar på Uni och min välförtjänta slappisch-helg! Eller ja, tillbaka i bloggandet är jag totalt, men inte när det gäller att sitta och kolla in plattformar och vilka uppgifter som ska göras till när och så. Nej, det får bli en fråga till imorgon. Orkar inte lägga ner hundra procent på allt, trots att jag borde. Nej, nu ska jag se till att njuta av en lugn helg, vilket jag inte brukar unna mig själv annars. Nu kände jag dock att det behövdes. Unidagarna var totalt suveräna!! Massor av praktiska övningar, så att man själv fick känna på hur det är att genomföra dem. Ett slags genrep kan man nästan kalla det. Mycket bra! Nu ska jag dock återgå till Harry Potter - böckerna... Ja, jag har ju gett mig den på att jag ska sträckläsa hela serien på engelska. Första boken är avklarad och har precis läst klart första kapitlet i den andra boken nu också... HiHi.

//D.D\\
... tycker dagens väder passar bra för biblo-besök!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback