inte legat i dvala

Nej, jag har trots mitt nattuggleri natten som var inte legat i dvala idag; snarare tvärtom. Jag har fått något enormt mycket gjort att jag börja misstänka att jag är lagomt galet eller något sådant. Fixat mer än hälften av de där instuderingsfrågorna på grammatiken och det är jag mest imponerad av. Läst en hel drös med info till lingvistiken i EngC, vilket inte är de allra mest lättsmälta texterna som finns. Och jag fattade faktiskt vad jag läste redan första läsningen! Har inte hört till vanligheterna den senaste tiden, då jag haft för mycket annat som snurrar i skallen på mig. Anledningen!? Jag gjorde upp ett dagschema för denna dag där jag satte upp strikta klockslag under vilka jag fick jobba med endast en uppgift. Det jag inte hann med får jag ta under morgondagens uppsamlingsheat.... HaHa. Ja, det är sant! Men nu ska jag kila tillbaka till mina keywords på Housekeeping, så att jag kan få min(a) timme/ar med nöjesläsning ikväll. Ja, jag har till och med ordna upp lista med belöning för väl utfört jobb kontra endast utfört jobb. Hittills ligger jag rätt bra till om jag får säga det själv!

//D.D\\
... have to keep up her pace!

Kommentarer
Postat av: Emily Kane

åh, du med, va kul! :) läser historia nu, och ska läsa samhällskunskap också. mot gymnasiet. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback