ja, se det snöar!

Mmm, första snön föll för någon halvtimme sedan... J ville gå på kvällspromenad och jag ville också - mycket! Fast inte med blött hår... Inte alls bra för mina stackars öron som börjar bråka för minsta lilla. Känns jättetrist för det hade varit hur mysigt som helst att inleda Halloween med en mysig snöpromenad i nattmörkret. Nåja, det kommer förhoppningsvis andra mysiga snödagar här framöver, så jag ska inte bli alltför lessen i ögat av att ha missat kvällens promenad. Imorgon blir det promenadande så det räcker! Vi har en hel del att fixa med imorgon (också!). Dagens sysslor fixades nog med bravur måste jag säga. Stolt över oss här i det lilla hushållet upp-och-ned.

//D.D\\
... som fått veta att i Paris säger man uuwhii!  HiHi.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja det är ju hur mys som helst med snön :D

Postat av: Emma

halvtimme sen? snön föll ju i stan vid halv 8 eller nått.. ni skulle gått på promenad då, in till stan, och fått gratis korv =P

2008-10-31 @ 12:00:20
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

2008-10-31 @ 12:02:04
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback