jobbar offline

Okej, var tvungen att hoppa in en snabb sväng och kolla läget på plattformar, communities, diverse chat/teleprogram och så bloggen... Annars är det offline som gäller för mig idag! Jag har inte disciplin nog att hålla mig från allt annat än det jag SKA/MÅSTE pyssla med, så det får bli en datafri dag. Förutom de korta stunder jag är inne för att uppdatera läget i grupparbeten och så, som vi alla nog sitter med febrilt. Fick ju påbackning och saker att fixa om och utveckla till den första uppgiften i lingvistik; trots våra nio sidor!! Funderar över om inte vår kära lärare är överambitiös eller bara jag som känner mig totalt nollad. Faktum är att jag känner mig allt mer som en urvriden disktrasa och det mina vänner är allt annat än trevligt.

//D.D\\
... går offline nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback