mitt i natten igen

Är nog rätt övertrött vid det här laget, då jag inte känner mig trött för fem öre. Ändå är jag nog i desperat behov av sömn eftersom jag varit uppe x antal timmar efter att ha nattugglat mig, men jag verkar klara mig ganska bra. Hursa om det har att göra med måndagens dvala att göra. Hmm... Blev inte någon nöjesläsning utan lite spela av istället. J skvallrade om att årets Halloween Event i spelet hade dragit igång och då måste man ju ut och kolla läget lite. Vilket är enda anledningen till att jag fortfarande är vaken; eller nja... Kunde nog inte ha kunnat somna även om jag lagt mig nio som planerat. Nåja, till sängs för min del nu dock, så att jag orkar upp inför morgondagens strapatser. Nej, mina goda vänner... det är inget annat än nya studieuppgifter imorgon Uupsie, senare idag! också/heller. Måste juh! Fast nu börjar det kännas roligt igen som tur är!

//D.D\\
... ska fortsätta analysera (läsvärda!) Housekeeping imorgon idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback