självdisciplin tror jag det kallas?!

Jag fastnade - otroligt nog - INTE i Tetris-spelet som J var så snäll (?) och installerade på min dator idag. "Ville ju bara kolla om det fungerade fortfarande!?" Mhm, men det är inte så lyckat att installera det på en minispelsjunkies dator faktiskt. För det är vad jag är; en minispeljunkie! Du vet sådan där intelligensbefriade klickspel som man inte behöver tänka speciellt mycket för att klara av. Sådana spel kan jag fastna med i timtal och så undrar jag sedan vart tiden har tagit vägen. HaHa! Men inte idag som sagt, då jag faktiskt lyckats med konststycket att få ihop en massa uppgifter - igen! Det känns otroligt bra, men något som inte känns lika bra är att en bok tydligen skulle vara tillbaka till biblo redan imorgon... Fast då är jag på Uni hela dagen, så det får vänta till lördag eller söndag. Gissningsvis lördag, så att vi kan trilla in på lite andra roliga affärer när vi ändå är inne i centrum.

//D.D\\
... ska kila iväg och fixa lite belöningsgodis till sig och J nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Minispelsjunkie?? Hahahahaha! Är vi syskon eller vad är vi? =P =P =P Det kunde ju lika gärna var mig du skriver om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback