voffisbesök

Kom precis in kyypen och jag efter att ha varit ut och hälsat på Z.s och hennes karls voffsingar. Ett par bordercollie och båtsmans-voffsingar som är otroligt valpiga trots att de blir fem år imorgon. Haha, de kommer inte bli lugna penchisvoffar ens när de är gamla säger Z. Och jag kan nog kanske hålla med henne om det då det är ett par otroligt livliga hundar de har. Vi fick ta och träffa dem så att vi kanske kan trilla in på lite födelsedagstårta på fredag och det vore lite trevligt. Nej, vi ska inte fira hundarna utan Z som fyller idag! Vet inte om det blir någon prusent till henne dock, då vi knappt har matpengar den här månaden. Fast jag tror inte hon bryr sig... Eller ja, hon är ju den av mina vänner som är extremast när det gäller att få presenter, men hon har nog allt vuxit ifrån det där med nu... hoppas jag väl!? 

//D.D\\
... ska ner till tvättstugan igen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback