bus och q-time

Lite bus på CoV med min villainette och så lite quality-time med min goding här på morgonen idag har fått upp min energinivå en hel del. Redan fått ordning på näst sista set of keywords som jag skulle ha fixat (enligt mitt egna veckoschema) senast idag. Sitter nu och går igenom veckans kurslitteratur för att kunna koppla ihop teorin med de begrepp vi "hittat" i den skönlitterära boken som skulle läsas till vår gruppuppgift. Den ska för övrigt in senast måndag och jag har ställt upp som frivillig sammanställare, då jag nog är den som har mest erfarenhet av att sammanställa uppgifter som gjorts helt på distans; dvs. över nätet. Igår fick jag också igång läsningen av artiklar till nästa uppgiften gruppen har, vilket känns skönt då boken tydligen är den torftigaste på länge. Fick höra det från en kurskamrat som redan börjat ströläsa lite i den... Jag har inte fått den än, men den kommer nog på fredag och ju tidigare den kommer detso bättre. Är tydligen en mycket torr och humorbefriad avhandling, så den kommer inte kännas lättläst eller lättsmält antar jag.

//D.D\\
... som ska återgå till begreppsteorin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback