dags igen...

... för ett inlägg tänkte jag. Efter lite god pasta med egna svampsåsen har energin kommit tillbaka, så jag antar att orklösheten och den totala bristen på engagemang för några timmar sedan bara berodde på någon form av energi/näringsbrist. haha Börjar bli otroligt effektiv vad gäller pluggande nu, så det har blivit inlämning gjord och det känns skönt. Första delkursen i svenska som andraspråk avklarad. Bara att invänta respons och betyg antar jag. Kan mycket väl hända att väntan blir lång, men hoppas på att den inte blir lika lång som väntan på kompletteringsbetyget. Fått veta att jag dock har en kurskamrat som sitter i samma båt, så vi får slå ihop våra kloka (?) flin huvuden och lösa det här. Vi måste ju fixa godkänt på allt för att få skriva ex.arbetet till våren!!

//D.D\\
... snart på krigsstigen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback