effektiv dag idag... !?

Nja, ja0... kanske känns som det för att jag blev klar med sammanställningen av gruppens inlämning redan idag istället för i helgen? Fast det beror ju också till stor del att gruppen jobbat på utav bara den och kommit med inlägg i diskussionen och så i tid. Hursomhelst känns det otroligt bra just nu, men som J påpekade... "Kommer du ha en down-period nästa vecka nu för det?!" Jag är faktiskt lite orolig för det, men det är ju inte som om jag blir utan saker och göra direkt heller. Finns något mest hela tiden att göra, så jag behöver nog inte oroa mig alltför mycket för att hamna i en svacka. Två stycken mariga individuella uppgifter ska in om en vecka och de kommer nog hålla mig vaken om nätterna. Det gäller att få fram sin ställning när det gäller frågan Vem är jag? och sedan ska jag ta positiv respektive negativ ställning till fyra av mig valda påståenden om människans karaktär. Min motivation ska jag sedan koppla till en tjommes presentation av människobilder. Tja... piece of baggis va!? Phiu... Not!

//D.D\\
... som grubblar vidare på och om jaget.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät som en intressant uppgift..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback