i brist på annat

Ja, jag syftar inte på bloggandet för det är skojsigt värre det! Jag syftar snarare på allt läsande av kurslitteratur jag ägnar mig åt... Visst finns det roligare saker att göra men för tillfället finns det inte något (som jag kan komma på i alla fall!) Tänkte att jag lika gärna kan passa på att utbilda mina små grå då istället. Måste ju förbereda inför kursstarten nästa vecka, som leder till att jag kommer upp i den där 150% - iga sysselsättningen. Hur ska det gå? Oj, oj, oj... Vet inte om jag ens orkar tänka på det för tillfället, då jag tycker jag har för mycket att göra som det är nu. Fast ikväll antar jag att godingen här hemma övertalar mig till att spela, men jag kräver kompensation. Sockerhaltig sådan dessutom! I'm craving som bara den just nu... Inte bra, inte bra, men åh va gott!

//D.D\\
... kilar till närmaste postlåda med ett paket, som passande nog ligger vid en mack... :S :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ohh, soft att någon e född på samma dag som mig. Ska komma ihåg dig! Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback