kändisar

HaHa. Ja, jag och en av mina nya gruppkamrater blev tydligen filmade i början av telebildsändningen... och inte redigerades det bort heller. Så vi utför en nästan kvart lång "stumfilm" inledningsvis på sändningen som ligger arkiverad nu och vem vet hur länge. Oj, oj. Hoppas att alla som kollar den i efterhand får en trevlig första kvart. Fast det går ju att spola fram och det rekommenderar jag varmt. Annars gick det riktigt bra idag, trots att vi bara var 2/4 på telebilden. De andra var hemma och var krassliga; stackarna. Det går ju dock att kolla i efterhand, samt hemma via streaming... Vårt arbete med gruppuppgiften till Wellros går riktigt bra också. Känner mig trygg med nya gruppen och tror att vårt samarbete kommer att fungera toppen! Riktigt kul och inspirerande inför näst sista terminen och dess intressanta ämne.

//D.D\\
... som ska övergå till dagens engelska-studier nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi brukar alltid kopplas upp först av alla grupper på telebilden. Det ser helsjukt ut. Speciellt om det som kan diskuteras av oss ibland...



Mötet gick väl halvbra. Eller ganska dåligt egentligen. Vi var bara 5 stycken där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback