may I?

Det finns nog ingen rastlösare människa än mig för tillfället har jag insett. Jag har högar med böcker som ligger och väntar på att bli lästa och ev. analyserade - eller inlärda. Ändå sitter jag här och har rensat mina bokmärken till Internet, vilket visserligen var behövligt men absolut inte någon viktig sak att lägga min tid på för tillfället. Lingvistik på både svenska och engelska väntar på mig kan man nog kalla det... Det är i alla fall språkvetenskap i båda fallen! Sedan ligger fortfarande den där engelska romanen och väntar på mig, men ärlig som jag är anser jag Roslund & Hellströms nya deckarroman Flickan under gatan lockar mer. Ska jag få sätta mig ned och nöjesläsa samtidigt som jag avnjuter en liten skål med vaniljglass nu tycker du?

//D.D\\
... spekulerar vidare i väntan på svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback