mitt i natten, eller?

Känns inte som det för min del dock... Trots att jag varit uppe sedan ganska tidigt! Tiden räcker inte till när man läser 150% på Uni (distans, men ändå!) så därför får jag nog vänja mig vid att vara uppe med, eller före, tuppen... Och helst gå och lägga sig bara några timmar innan tuppen är uppe. Ja, försök och lös den ekvationen du! (och gör du det får du gärna berätta lösningen för mig!) Nu här på kvällen har jag i alla fall fått känslan av att jag ligger mer än i fas med det mesta, men jag vågar inte slappa till för mycket. En enda miss och jag kommer ligga efter som bara den. På sätt och vis gör jag väl det redan eftersom jag inte fått tag på en jäkla bok till engelska C - kursen. Varför lyckas de alltid använda böcker som är omöjliga att få tag på hos en "vanlig" nätbokhandel; läs adlibris, bokus etc. Eller du!? En av mina kurskamrater pratade om att hon fått tag på den hos bokus juh!? Har glömt fråga henne om hur hon hittade den, för jag gör det inte...

Nåja, alla böcker till svenska som andraspråk har jag koll på nu. Tack till LottaPotta i Göteborg (närmare bestämt Mölndal) som hade sånt tålamod med mina mejl där jag lade till bok efter bok. Inte för att jag vet om hon ever kommer att läsa detta, men ändå vill jag förklara min tacksamhet! Ja, det är alltså bara att invänta postavier på alla paket jag har att vänta mig här framöver... och alltför mycket pengar har det inte gått åt heller. Tror jag!? ´

//D.D\\
... som ska ut och busa på CoV nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback