nu är det överstökat

Satt och slet med det sista, men nu är det klart! Uppgiften om människobilder pratar jag om nu alltså... Och det känns så skönt att jag med glädje kastade mig över nästa uppgiften, vilket blev en examinationsuppgift om språkinlärning, formaliserad kontra funktionaliserad undervisning och sådär... Har skrivit klart halva den uppgiften nu på en halvtimme/timme redan! Förstå vad det känns liberating (kommer inte på det svenska ordet) nu när jag äntligen lyckats få ihop de där efterfrågade fyra sidorna om människosynen. Den ska lämnas in nu på stört, eller ja... jag var klar med den för säkert en timme sedan och skickade över för lite respons från ett par kurskamrater. Fast det känns som jag vill bocka av ytterligare en uppgift... Ja, det får nog bli så tror jag!

//D.D\\
... loggar ut, loggar in, lämnar in, loggar ut.


Kommentarer
Postat av: Emma

Liberating.. är inte det befriande??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback