ny dag, nya tag

Vill börja med att säga att vattenbristen inte blev så påtaglig idag ändå... Ja, kanske ska börja med att förklara att det kom upp meddelande om att vattnet skulle vara avstängt idag mellan 7.30 och 16.00 idag. Det är lång tid utan något vatten, men... Vi hade förhoppningar om att det som stod sedan "kallvattnet är bara avstängt en liten stund" skulle stämma, vilket det också gjorde. Eftersom vi tog en välförtjänt (satt uppe till två i natt med Människobilder) sovmorgon till tio behövde vi bara sakna vattnet i en halvtimme/fyrtio minuter. Det är bra jobbat av Bravida-gubbarna tycker jag!! Färdiga innan lunch... med det värsta arbetet alltså. En eloge till dem!

Nåja, nu är det bara för mig att sätta mig ned och få ihop de två sista sidorna på uppgiften, då det tydligt och klart (tyvärr!) stod att uppgiften ska vara fyra sidor lång; varken mer eller mindre. Fast eftersom jag har fått ihop två sidor till de första två påståendena borde det inte vara några problem att få ihop nästan på pricken två till de kvarvarande två... eller!?

//D.D\\
... förvånas och glädjer sig ett tag till över rörnissarnas snabba insats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback