off and away

Idag ger jag mig iväg in till Uni för att skaffa mig den eftertraktade boken. Ska även luncha med Kusin Vitamin som bor/pluggar där sedan någon månad tillbaka. Bara rena turen att hon tittade ut på msn igår och jag nämnde att jag skulle in. Blir därför en tidigare buss, som går om mindre än en halvtimme och det känns att jag var uppe till bortåt ett igår natt. Skrev klart den andra av två examinationsuppgiftsdelar, så ikväll eller imorgon blir det att jag slänger in den. Check! Kommer kännas skönt att få en mindre inlämningspost inne på plattformen. Blir läsning av på bussen fram och tillbaka och under dötiden inne på Uni, vilket jag iofs ändå fått... Kanhända får jag tillräckligt läst och reflekterat att jag hinner påbörja den uppgiften också. Vore toppen, så att jag kan fokusera på Engelska nästa vecka.

//D.D\\
... börjar få bråttom till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback