övergående dålig form!?

Ja, det flyter inte riktigt på när det gäller bloggandet för tillfället, men desto bättre med pluggandet... Ska alltså inte klaga! Boken är toppenbra, inte en enda understrykning och så sålde hon den så billigt. Ja, jag kan inte göra annat än att tacka ... vem jag nu ska tacka. Henne såklart för att hon fick för sig att sälja boken, som tydligen legat i hennes bokhylla ett par år. Det är mycket som bara trillar på plats för tillfället och jag hoppas att det flyter vidare i samma anda. Tvådelade ex.uppgiften är inlämnad nu dock, så det är "bara" grupparbete och en individuell kvar. Inläsningen till den senare är kirrad eftersom jag läste på bussen in till Uni idag. Fick en del bra upplägg till texten också under tiden jag läste...

//D.D\\
... på återtåg?!

Kommentarer
Postat av: carroline

tack för ditt inlägg på min sida ska ta o läsa igenom din blogg imorgon ;) kram C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback