slö och slapp, men allt annat än likgiltig

Kom inte ut i cybervärlden förrän nyligen... Var först inne på den mest välbesökta sidan - såklart! - och kollade läget. Det såg okej ut och andra anhalten var inloggningen till msn. And now I'm here! Vad har jag då "slösat" bort halva dagen på!? Jo, en sovmorgon och de sista drygt hundra sidorna i boken om Sunny Jacobs tid som oskyldigt dömd i en dödscell. Hon satt oskyldigt inspärrad i sjutton år!!! Otroligt svårt för mig att förstå, men jag vet ju att sådant händer - lite för ofta!? Ja, saker som jag anser vara otroliga att förstå alltså... Har du inte läst boken, så se till att gör det! Det är väl vad jag har åstadkommit hittills idag, som sagt. Blir till att lämna in gruppens uppgift senare idag - om den får klartecken från resten av gruppen vill säga - och även tre dokument med keywords ska jag skicka iväg. Känns så pass bra att jag, tillsammans med min kära sambo, bestämt att jag imorgon inte ska göra annat än nöjesläsa. Ingen dator på... HaHa, säger jag nu ja! Men då vet ni kära läsare att jag kanske, men troligtvis INTE, kommer att vara frånvarande imorgon. Snacka om att vara svensk* va!?

//D.D\\
... kilar iväg till köket och det kokande riset...

* läs tvetydig

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack och ja tack, jag läser gärna din uppgift sen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback