sunday bloody sunday

Känns verkligen inte som en rolig dag idag, då jag upplever det som om jag har massor att göra och ingen som helst ork att ta tag i något av det. Suttit med sammanfattning till uppgiften som ska in senast ikväll 23:00, men det går inget vidare. Den får med andra ord vila någon timme eller två nu. Rensa svamp orkar jag inte sätta mig med nu heller, då jag har gårnattens rensning väl i minnet. Det är MYCKET svamp vi har fått! Kanske att jag ska sätta mig ned med lingvistiken till engelskan!? Har två uppgifter jag mer eller mindre lovat att bli färdig med till imorgon även fast det inte är speciellt bråttom med uppgiften (ska inte lämnas in förrän sjätte i nästa månad!)... Kan inte komma på något vettigt att surfa över till heller, så I'm stuck! Någon som kan komma med förslag?!

//D.D\\
... leker zombie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback