taken by Taken

Blivit helt fast i serien nu och det är bara tre avsnitt kvar! Ett till blir det nog ikväll, men de andra två sista spännande avslutningsavsnitten kommer få vänta till tidigast lördagkväll. För tillfället har vi en brejk från tittandet, då vi har lite försäljning av datagrejer att fixa med (har annons ute på en välkänd? sida) och jag har lite grupparbete att pyssla med. Det går verkligen framåt med saker och ting nu, så jag känner mig faktiskt ganska avslappnad. Riktigt skönt att verkligen känna hur stressen bara rinner av en! Vi köpte lite gott från ett av stadens konditorier idag också... Fick bara ett infall att kila iväg och köpa några bakelser. Måste ha haft känsla för feelinki som J säger att jag har... Ja, till att börja med ska jag kanske berätta att vi har skapat något av en tradition som innebär att alla VG ska firas med tårta. Fråga mig inte hur den har kommit till, men den har det. När jag nu - i efterhand - är inne och kollar på en av plattformarna står det att betygen för sommarkursen har trillat in, "rusar" in till studentportalen för att kolla och där står det... Ännu ett VG är inkasserat!  Vilken härlig trend!!

//D.D\\
... som ska sluta skryta nu, men kilar vidare i cybervärlden med ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Man ska vara glad för betyg =D Om man är nöjd förstås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback