ursäktar min frånvaro

Har inte kommit upp med något nytt inlägg på hela dagen ... förrän nu! Anledningen är att jag suttit som inslukad i en av de många examinationsuppgifterna vi har fått till första delkursen. Nu är den klar, ska få vila till sig en dag (eller två!) och sedan proofreadas innan den skickas in. Ska påbörja, eller har redan påbörjat, nästa examinationsuppgift som ska in till samma lärare. Eller ja, det är en snubbe som ligger bakom uppgiften och en annan som rättar. Låter konstigt, känns konstigt, men sån är det...

Fick träffa två supergosiga doggysar idag då min vän Blondie och hennes fästman kom förbi med sina bordercollies. Söta och skällande lufsar var dem, men rätt söta faktiskt. Jättekul att få träffa henne igen, min kompis alltså! Har inte sett henne på jag vet inte hur länge och pratade med henne senast för ett par månader sedan. Och vi bor ändå i samma lilla(!) stad... Fy skäms! Nåja, det blir lätt så när man vuxnar upp och får partners, hushåll, jobb/studier och annat att tänka på. Fast det borde inte bli så egentligen... Inte alls braigt eller kuligt heller för den delen...

//D.D\\
... tar datorpaus nu, inte studiepaus dock, då kurslitteraturen följer med under täcket :-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback