sex

HaHa. Vilken missvisande rubrik det blev, men jag kunde helt enkelt inte låta bli. Har ju påbörjat en sådan härlig nummersvit i rubrikerna hittills så jag kan ju inte förstöra den nu. Fast ja... jag skulle kunna ha fått till en riktigt fin rubrik igår, men då hade jag inte tid att blogga. Det var underbar mysmorgon här och sedan var det bara att göra sig i ordning och iväg till Farmor på påskmiddag. Och det lilla som blev kvar av svampomeletten följde med mig hem!! Lovely! Den tog slut ganska så snart, men har fortfarande lite av Janssons kvar. Vi har inte behövt laga mat på tre-fyra dagar och kommer inte behöva det på ett par till. Ja, imorgon blir det ju lite tillagning i form av grillning dock, då det är dags för årliga utflykten... till Paradiset!

//D.D\\
... sitter och skriver article samtidigt som hon längtar till morgondagen


Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Haha men det vore ju perfekt ;) Söök!

Postat av: Angelique

svar: Haha oh my, jag åt faktiskt där för första gången när jag började på komvux (dvs i januari) och nej, det var ingen höjdare.

2009-04-20 @ 21:25:11
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback