roadtrip

Gårdagen spenderades mestadels i en bil... och i Eskilstuna + Västerås med omnejd. Vi - vilket är jag, J och DaddyDJ - spenderade tid med C i Eskilstuna. Hon blev riktigt överraskad över att vi befann oss där, men trillade ner på stan och knatade omkring en stund med oss. Vi åt lite lunch också på en helt okej restaurant. På vägen mellan Eskilstuna och Västerås såg vi till att kolla in Tidö slott. Wow! Där skulle jag kunna tänka mig att bo! HaHa. Vi fick lite extra kultur och historia också, då det på vägen in till slottet även finns en kyrkoruin från 1200-talet och så en fornborg från 200-talet. Vilka upplevelser! Älskar att kolla in sådana där saker... HaHa. Nej, nu ska jag återgå till spelandet, då jag har fastnat i sådana där vanebildande småspel för tillfället.

//D.D\\
... stressar vidare med tre rader, färgkombos och annat smått & gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback