andra advent


Ifall nu någon skulle ha missat, så är det andra advent. Här hemma är det - som vanligt nuförtiden! - grått, trist och blött. Mmm, inte alls stämning, men då får man helt enkelt se till att fixa stämning. Ska iväg och sitta tonårsvakt här i eftermiddag/kväll dock, men till kvällen blir det att tända andra ljuset och titta på muuviis. Yay! Hur mysigt som helst kommer det ju att bli känner jag. Popcorn, som inte är speciellt juligt förutom den vita färgen, får det till att bli. Eller nej, nu kom jag på! Godingen J ska ju fixa skinkan medan jag är borta hos M&P. HeHe. Mucho niceo! Ja, jag ska inte bli helt sysslolös borta i föräldrahuset heller, då det står en pinnstol och väntar på mig. Ja men visst sörru. Den ska slipas och målas, så att när Mamma och Pappa //D.D\\ kommer hem ska den ha gått från mörkgrön till helt (matt?)svart.

//D.D\\
... leker tomtenissa om adventskvällarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback